Kedves Bónuszos, Kuponos Vendégeink!
Üzletszabályzatunk értelmében:
- A telefonos bejelentkezés napján, a vizsgálat/kezelés időpontjának lefoglalásakor meg kell adni a bónuszkódot, kuponkódot, mivel időhiány miatt erre a vizsgálat/kezelés helyszinén nincs lehetőség.
- Az előjegyzett időpontokra pontosan kell érkezni, a folyamatos betegellátás és a hosszas várakozás elkerülése érdekében. 10 perces késést követően a vizsgálatot/kezelést nem tudjuk aznap elvégezni, másik időpont a helyszinen kapható.
- A lefoglalt időpontot le lehet mondani: SMS-ben, legkésőbb a foglalt időpont napját megelőző napon, 20 óráig bezárólag, név, időpont, vizsgálat/kezelés megjelölésével,az alábbi telefonszámon:06 30 288 0202. Ebben az esetben új időpont kérhető fenti telefonszámon, minden hétfőn és szerdán 14-18 óráig.
- Amennyiben a lefoglalt időpontot a vizsgálat/kezelés napján mondják le, a bónusz/ kupon elveszik. Ebben az esetben a bónuszt/kupont a vizsgálat/kezelés elvégzése nélkül beváltottnak minősítjük, visszaváltani azt nem tudják. Az aznap lemondott vizsgálatot/kezelést csak újabb bónusz/kupon vásárlását követően áll módunkban elvégezni.
- Amennyiben a lefoglalt időpontra nem jelennek meg, a bónusz/kupon elveszik. Ebben az esetben a bónuszt/kupont a vizsgálat/kezelés elvégzése nélkül beváltottnak minősítjük és új időpont csak másik bónusz/kupon vásárlásával kérhető. Ebben az esetben a vizsgálatot/kezelést csak újabb bónusz/kupon vásárlását követően áll módunkban elvégezni.
Kérjük Kedves Vendégeinket fentiek figyelembevételére és
betartására a kellemetlenségek elkerülése, valamint a zökkenőmentes
és folyamatos betegellátás érdekében!